• شماره های تماس : 02166751412و 09352541705 و 02166715040

راهنمای خرید سنباده لرزان و موارد استفاده آن

  • 22 آذر, 1400 ساعت 12:35
  • 353 بازدید

راهنمای خرید سنباده لرزان برای مبلمان‌ساز‌ها و نجار‌ها که از این وسیله استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی است. همچنین این محصول، در هر گروه شغلی که با چوب و وسایل چوبی در ارتباط باشد، کاربردی است. با سنباده برقی به آسانی می‌توانید سطح چوب‌ها در مبلمان‌سازی را برق انداخته و یکنواخت کنید. پس بهترین راه برای افرادی که با چوب سر‌و‌کار دارند خرید سنباده و گذاشتن آن در جعبه ابزار است. در این مقاله از سایت ایران کالا تولز در مورد راهنمای خرید این محصول با جزئیات صحبت می‌کنیم.

برای آشنایی با دیگر پرکاربردترین ابزارآلات در صنعتی کلیک کنید.

راهنمای خرید سنباده

چرا به راهنمای خرید سنباده لرزان خوب نیاز داریم؟

اگر می‌خواهید در کارگاه مبلمان سازی خود و یا کارگاه ساخت اسباب‌بازی‌های چوبی به مشکل نخورید و کاری یک‌دست را آماده کنید بهتر است از سنباده لرزان استفاده کنید. حتی افراد تازه کار که تا‌کنون از سنباده استفاده نکرده‌اند با خواندن راهنمای خرید سنباده لرزان می‌توانند دست به کار شده و سنباده را بدست گیرند.

همه ما چه تازه کار و چه حرفه ای می‌دانیم که سرعت عمل نقش مهمی در انجام کار‌ها دارد. هر چه کار‌ها سریعتر و با کیفیت انجام شود، درآمدی که از کسب و کار خود بدست می‌آورید بیشتر و موجب افزایش رضایت شما و خریدار خواهد شد. این سرعت و کیفیت را سنباده لرزان به شما می‌دهد.

اما قبل از خرید باید به راهنمای خرید سنباده برقی توجه کنید تا از قبل بدانید برای چه کاری نیاز به سنباده دارید. باید در ابتدا به چند سوال پاسخ دهید تا متوجه شوید نیاز شما به کدام سنباده است. سوالاتی مانند: من روزانه با چه موادی سر و کار دارم؟ سنباده دستی برای من بهتر است یا سنباده برقی؟ به صورت حرفه ای کار می‌کنم یا تفریحی؟

اگر جواب درستی برای این سوالات پیدا کردید می‌توانید راهنمای خرید سنباده برقی و راهنمای خرید سنباده نواری‌ها را بخوانید و اقدام به خرید کنید. در ادامه در مورد انواع سنباده لرزان مطالبی خواهیم خواند.

انواع سنباده لرزان

انواع سنباده لرزان

در راهنمای خرید سنباده لرزان دو نوع سنباده تخت و گرد ذکر شده است. هر کدام از آنها را با توجه به نیازتان باید خریداری کنید.

سنباده برقی تخت

در راهنمای خرید سنباده برقی لرزان، در ویژگی نوع تخت این محصول، کارکرد آسان به همراه جمع کن گرد و غبار، دکمه کنترل سرعت و تنوع در دسته‌های متفاوت ذکر شده است. همچنین کابل برق با طول زیاد، کلید درزگیری شده، قفل سویچ، قابلیت جابجایی، ایمنی بالا، کم بودن صدا و لرزش کم از ویژگی‌های بارز این سنباده است. سنباده تخت را فقط در جهت رگه های چوب باید حرکت داد.

سنباده برقی تخت

سنباده برقی گرد

اگر از سنباده نواری استفاده کرده باشید متوجه می‌شوید سنباده بر روی سطح کار نشانه‌هایی ایجاد می‌کند اما در زمان استفاده از سنباده لرزان گرد این مشکل را نخواهید دید. این سنباده دارای صفحات بیضی شکل یا دایره‌ای است که به صورت تصادفی روی چوب کشیده می‌شود. در این مدل دیگر نیاز به حرکت سنباده در جهت رگه‌ها نیست. سنباده گرد خود به 3 نوع تقسیم می‌شود:

سنباده گرد یک دستی

سنباده گرد قائمه

سنباده گرد خطی بزرگ

در ادامه سایر انواع سنباده را با هم بررسی خواهیم کرد.

برای یادگیری طرز کار و کاربرد سنباده لرزان، این مقاله از ایران کالا را بخوانید.

سنباده برقی گرد

راهنمای خرید سنباده نواری

در راهنمای خرید سنباده نواری آمده است که برای آنکه قطعات با سرعت بیشتری صاف و براق شوند از سنباده نواری استفاده می‌کنیم. در صنایعی که با فلزات سر و کار دارند مانند شیرآلات، دستگیره‌ها و قطعات آلومینیومی بیشتر از سنباده نواری استفاده می‌شود.

راهنمای خرید سنباده نواری به شما کمک می‌کند تا سنباده‌ای متناسب با کار خود تهیه کنید. این مدل سنباده به شکل نواری بوده که سر و ته آن به هم متصل شده است. سایز این نوار با توجه به نیاز شما برش داده می‌شود. سنباده نواری از ذرات اکسید آلومینیوم، سیلیکون، زیرکونیوم و سرامیک بر روی پارچه ساخته می‌شود.

سنباده نواری

راهنمای خرید سنباده برقی نواری

موقع خرید سنباده نواری دقت کنید تا طول و عرض تسمه نواری را درست انتخاب کنید. این اندازه‌ها بر حسب میلیمتر اندازه‌گیری می‌شوند.

میزان نرمی و زبری سنباده را شما باید در اختیار فروشنده بگذارید.

جنس ذرات به کار رفته در سنباده را باید انتخاب کنید. معمولا این کار را بر اساس سختی و میزان کاری که می‌خواهید انجام دهید مشخص می‌شود.

طرز استفاده از سنباده نواری

دستگاه سنباده دارای وزن مشخصی است پس نیاز نیست فشار زیادی به آن وارد کنید. خیلی آهسته دستگاه را روی سطح حرکت دهید. به همین سادگی می‌توانید سطح مورد نظر خود را سنباده‌کشی کنید. اگر سیم بلند آن در دست و پای شماست بهتر است آن را بر روی شانه خود بیندازید.

موارد استفاده سنباده نواری

از این مدل سنباده در فلزاتی مانند آهن، برنج و مس استفاده می‌شود. همچنین بر روی چوب، سنگ، چرم، شیشه و کریستال سنباده نواری به کار می‌رود.

جمع بندی

راهنمای خرید سنباده لرزان به ما این آگاهی را می‌دهد تا تصمیم درستی در مورد خرید سنباده بگیریم. با خواندن مطالب گفته شده در این مقاله می‌توانید تصمیم بگیرید از چه مدل سنباده‌ای می‌خواهید استفاده کنید. قبل از خرید با ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. مشاوران حرفه‌ای و فنی ما شما را به بهترین شکل راهنمایی کرده تا با توجه به نیازتان سنباده را خریداری کنید. منتظر تماس شما هستیم.

مطالب مشابه