• شماره های تماس : 02166751412و 09352541705 و 02166715040

معرفی برترین پایه‌های مگنت و ویژگی هرکدام

  • 23 فروردین, 1401 ساعت 12:55
  • 795 بازدید

پایه مگنت بر روی دریل‌های مگنت نصب شده و کارایی مگنت دریل‌ها را بالاتر می‌برد. مگنت دریل‌ها ابزارآلات صنعتی هستند که برای سوراخکاری بر روی فلزات مورد استفاده قرار می‌گیرند. روش کار این دریل‌ها بر پایه قرارگیری خاصیت آهن ربایی آنها بر روی فلزات است.

مگنت دریل‌ها توانایی سوراخ کردن فلزات تا عمق 100 و قطر 120 میلیمتر را دارند. توجه داشته باشید که از مگنت دریل برای سوراخکاری در قطر کمتر نیز می‌توانید استفاده نمایید. با این دستگاه با سرعت و دقت بالا می‌توانید سوراخکاری را انجام دهید.

اگر می‌خواهید با مگنت دریل در ارتفاعات یا مکان‌های تنگ و کوچک سوراخکاری انجام دهید بهترین راه استفاده از پایه مخصوص است.

برای آشنایی با انواع مته گردبر کلیک کنید.

مزایای استفاده از پایه دریل مگنت

مزایای استفاده از دریل مگنت به همراه پایه مگنت

پایه و دریل مگنت مناسب برای استفاده در هر شرایط و محیطی هستند. حتی برای استفاده در زیر آب و در محیط‌های مرطوب می‌توانید از پایه برای دریل مگنت استفاده نمایید. به همین دلیل در ساخت سکوهای نفتی یا ریل‌های راه آهن کاربرد زیادی دارند. دریل مگنت‌های 32 روی انواع پایه‌های مگنت قابلیت نصب شدن را داشته و کار سوراخکاری را با دقت و به آسانی انجام می‌دهد.

سرعت بالا در سوراخکاری

با این محصول که دریل بر روی آن نصب شده می‌توانید در زمان کم تعداد زیادی سوراخ ایجاد نمایید. با خرید این پایه‌ها از هزینه‌های اضافه برای نیروی کار صرفه جویی می‌کنید. زیرا با مگنت دریل 4 برابر بیشتر سوراخ ایجاد شده و این به معنی صرفه‌جویی در وقت و انرژی است.

ضایعات کم

اگر دریل مگنت را روی پایه قرار دهید و با آن سوراخکاری را انجام دهید ضایعات به صورت پولکی شکل و کوچک در آمده و می‌توانید آنها را با قیمت بیشتری نسبت به براده‌های آهن بفروشید.

بالا رفتن ایمنی

در زمان کار با دریل مگنت احتمال لرزش دست وجود دارد. در این حالت دریل لیز خورده و با جا به جایی در حد چند میلیمتر می‌تواند خطراتی ایجاد نماید. اما اگر دریل مگنت را بر روی پایه استاندارد نصب کنید دیگر این لرزش و خطرات ایجاد نمی‌شود. همچنین برخی از مگنت دریل‌ها دارای سیستم الکترونیکی کنترل اضافه بار و کلاچ اتوماتیک هستند. این دریل‌ها ایمنی در زمان کار را بالا می‌برند. در زمان قلاویز زنی، سوراخکاری در ارتفاعات به صورت عمودی، پایه دریل کمک زیادی به ایمنی بیشتر در کار می‌کند.

تبدیل دریل معمولی به دریل ستونی

زمانی که ابزارآلاتی مانند دریل را خریداری می‌نمایید حتما تمایل دارید تا بیشترین استفاده و کارایی را داشته باشد. در واقع با خرید یک دستگاه چندین دستگاه در اختیار بگیرید. داشتن دریل ستونی یکی از پر کاربردترین وسایل برای سوراخکاری در چوب و فلزات است. اما قیمت آن بالا است.

با خیال راحت با کمک پایه دریل می‌توانید دریل مگنت معمولی را به دریل ستونی تبدیل نمایید. پایه‌ها معمولا فضای زیادی را نمی‌گیرند و سوراخکاری را با دقت و سرعت بیشتری انجام می‌دهند.

کوچک بودن مگنت دریل‌ها

مگنت دریل‌ها و پایه‌های مگنت با وجود قدرت بالایی که دارند سایز نسبتا کوچکی داشته و می‌توانید به آسانی آنها را در پروژه‌ها و کارگاه‌ها همراه خود ببرید.

برای آشنایی با انواع دستگاه جوشکاری و کاربرد هرکدام کلیک کنید.

در چه صنایعی از مگنت دریل استفاده می‌شود؟

صنایع برودتی مانند دیگ بخارسازی

ریل سازی

سوله سازی

تعمیرگاه‌های سیار

صنعت نفت، گاز و پتروشیمی

صنعت خودروسازی و وسایل نقلیه

کشتی سازی

ساخت و ساز سازه‌های فولادی

ساختمان سازی

پل سازی

کارگاه‌های تولیدی فلزات با ساختار فولادی و پیچ و مهره‌ای

کارگاه‌های جوشکاری فلزات

انواع پایه مگنت

تنوع بالای پایه‌های مگنت

در بازار انواع مختلفی از برند‌ها برای پایه مگنت وجود دارد. باید پایه‌ای تهیه نمایید که بر روی دریل‌ها با برند‌های مختلف قابل نصب باشند. در ادامه با برترین پایه‌های مگنت و ویژگی‌های هر کدام بیشتر آشنا می‌شویم. با توجه به نیازتان می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

پایه مگنت مومن

پایه مگنت مومن تا 360 درجه قابلیت چرخش دارد. این پایه 3500 نیوتن نیرو وارد می‌کند و یکی از قوی‌ترین پایه‌های ساخت شرکت ایرانی است. بر روی پایه مومن می‌توانید انواع دریل‌ها با برند ایبن اشتاک، رونیکس، میلواکی، بوش و AEG را نصب نمایید. کورس پایه مومن 25 سانتیمتر است.

پایه مگنت مهر

پایه مگنت مهر دارای کورس 25 سانتیمتری بوده به همین دلیل توانایی سوراخکاری تا عمق 25 سانتیمتر را دارد. قدرت آهن ربای این پایه 2500 کیلوگرم و وزن دستگاه در حدود 30 کیلوگرم است. این پایه به آسانی جا به جا می‌شود و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. قطر گلویی پایه مهر 6.5 سانتیمتر و ابعاد آن 24 در 12 سانتیمتر است.

پایه مگنت فابریک ایبن اشتاک

از این پایه مگنت به دلیل آنکه خاصیت آهنربایی بالایی دارد می‌توانید در حالت افقی و عمودی استفاده نمایید. اگر می‌خواهید از دریل مگنت با مته گردبر برای سوراخکاری روی فلزات استفاده کنید باید از پایه‌های مگنت ایبن اشتاک کمک بگیرید. همچنین برای آنکه کار قلاویز زنی را انجام دهید پایه‌های مگنت جزء جدایی ناپذیر کار شما خواهد بود. از این پایه می‌توانید بر روی دریل‌های ایبن اشتاک، میلواکی، آ ‌ای گ، بوش و متابو استفاده نمایید. پایه ایبن اشتاک قدرت مغناطیسی 1800 وات داشته و در میان رقبای خود یکی از قدرتمندترین پایه‌های مگنت به حساب می‌آید.

با بهترین دریل های رونیکس در این مقاله آشنا شوید.

بهترین پایه مگنت

جمع بندی

پایه مگنت انواع مختلفی دارد که با توجه به کارایی هر کدام می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید. در این مقاله از سایت تخصصی ابزارآلات ایران کالا تولز به بررسی بهترین و پر مصرف ترین انواع پایه‌های مگنت پرداختیم. اگر قصد خرید پایه مگنت را دارید می‌توانید با شماره‌های موجود تماس گرفته و از مشاوره‌های رایگان متخصصین ما بهره‌مند شوید. تمامی‌کالا‌ها در سایت تخصص ابزارآلات ایران کالا تولز دارای ضمانت اصالت و بازگشت 7 روزه هستند. خرید شما در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. منتظر شما در ایران کلا تولز هستیم.

مطالب مشابه