• شماره های تماس : 02166751412و 09352541705 و 02166715040

معرفی 5 مدل پرفروش کارواش خانگی

  • 16 فروردین, 1401 ساعت 12:18
  • 1377 بازدید

پیدا کردن پرفروش ترین کارواش خانگی شاید در نگاه اول بسیار پیچیده و مشکل به نظر برسد اما با در نظر گرفتن ویژگی‌های هر کدام از کارواش‌های موجود در بازار و بررسی نقاط مثبت و منفی آن می‌توان به یک نتیجه کلی دسترسی پیدا کرد. کارواش‌های خانگی یکی از بهترین راه‌ها برای شستشوی ماشین‌ها بوده که بسته به مدل و کیفیت آن، قیمت‌های آن نیز متفاوت است. این کارواش‌ها در برندهای مختلف تیوان، بوش، کارچر و رونیکس تولید و ارائه شده‌اند.

یکی از بهترین کمپانی‌ها برای تولید این کارواش‌ها، شرکت رونیکس است که دارای قدمت زیادی در این زمینه از فعالیت است. بسیاری از افراد به تمیزی خودرویی که سوار می‌شوند اهمیت زیادی می‌دهند. شاید شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که زمان زیادی برای بردن اتومبیل خود به کارواش نداشته باشید. به همین دلیل نیاز به یک وسیله در شما احساس خواهد شد تا بتوانید به راحتی و هر زمانی که احتیاج داشتید، خودروی خود را تمیز نمایید.

شستن ماشین با استفاده از شیر آب منازل و شلنگ آب هرگز مقرون به صرفه نخواهد بود و در کنار آن آب زیادی هدر خواهد رفت. از همین رو بهتر است که خودروی خود را به صورت هفتگی یا حتی روزانه با استفاده از کارواش تمیز کنید. این روزها با توجه به نیاز بازار، کارواش‌های زیادی طراحی و به بازار عرضه شده‌اند که هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختص خود هستند. به همین دلیل در این مطلب سعی داریم شما را با چند مدل از پرفروش ترین کارواش خانگی موجود در بازار آشنا کنیم و بخش‌های مختلف هر کارواش و مزیت‌های استفاده از آن‌ها را برای شما توضیح دهیم. در ادامه مبحث پرفروش ترین کارواش خانگی با ما باشید.

جهت آشنایی با کارواش خانگی، راهنمای خرید کارواش خانگی را بخوانید.

کارواش خانگی چیست

کارواش خانگی چیست؟

کارواش‌های خانگی ابزارهایی کاربردی هستند که در بعضی مدل‌ها به طور نیمه صنعتی تولید شده‌اند. این دستگاه با استفاده از یک نازل، آب را با فشار بسیار بالا روی سطح مورد نظر می‌پاشد. میزان فشار آب در این دستگاه نقش بسیار مهمی دارد و همین امر می‌تواند جرم‌ها یا گرد و غبار روی سطح را از بین ببرد. این دستگاه در واقع یک وسیله همه کاره بوده و علاوه بر ماشین می‌توانید با آن حیاط منزل یا پنجره‌های خانه را بشویید. دیگر نیازی نیست صف‌های طولانی برای شستن ماشین خود سپری کنید و به دنبال افرادی باشید که ماشین شما را تمیز بشویند و در عین حال، قابل اعتماد باشند. استفاده از پرفروش ترین کارواش خانگی می‌تواند یک راه حل بسیار ساده و ارزان برای این کار باشد. چنانچه قصد دارید یکی از این کارواش‌ها را تهیه کنید، در ابتدا خوب است بدانید که مدل‌های مختلف و متنوعی برای این محصول وجود دارد. پیش از معرفی چندین محصول پرفروش و در واقع، پرفروش‌ ترین کارواش خانگی، بهتر است در مورد مزیت‌های استفاده از کارواش خانگی اطلاعات مهمی به دست آورید.

جهت آشنایی با بهترین دریل های برقی رونیکس کلیک کنید.

چرا از پرفروش ترین کارواش خانگی استفاده کنیم؟

به دلیل اینکه در این دستگاه آب با فشار زیادی بیرون می‌آید و می‌تواند ماشین شما را بسیار تمیز کند. یکی از مزیت‌های استفاده از پرفروش ترین کارواش خانگی مصرف آب بسیار پایین است. قطعاً اگر بخواهید ماشین خود را با شلنگ آب بشویید، چندین لیتر آب را هدر داده‌اید که این امر نه تنها در هزینه قبض آب شما بلکه در هدر رفتن منابع آبی کشور تأثیر زیادی دارد. کارواش خانگی با اندازه‌های کوچک و کاملاً قابل حمل می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شستشوی خودروی شما باشد. قیمت پایین این محصول یکی دیگر از مزایای استفاده از این وسیله است.
یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از پرفروش ترین کارواش خانگی کاهش دادن مدت زمان شستشوی خودرو است. اگر بخواهید به روش قدیمی و سنتی خودروی خود را بشویید، زمان بسیار زیادی را باید صرف کنید اما با استفاده از کارواش‌های خانگی و صنعتی در مدت زمان کمتری می‌توانید خودروی خود را بشویید. با توجه به انواع مختلف کارواش‌های موجود در بازار ممکن است  به هنگام خرید یا انتخاب این دستگاه سردرگم شوید، در ادامه شما را با انواع پرفروش ترین کارواش خانگی بیشتر آشنا می کنیم تا با آگاهی کامل کارواش خانگی را خریداری نمایید.

برای آشنایی با بهترین میخ کوب و منگنه کوب رونیکس و ویژگی های آن ها کلیک کنید..

پرفروش ترین کارواش خانگی کدام است

پرفروش ترین کارواش خانگی کدام است؟

برای اینکه با پرفروش ترین کارواش خانگی آشنا شوید، خوب است چند مدل از کارواش‌ها را ببینید و اطلاعات آن را به دست آورید. سپس ویژگی‌ها و مزایای آن را با سایر کارواش‌های خانگی مقایسه کنید و در نهایت بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید. از همین رو در بخش بعدی چند مدل از پرفروش‌ترین کارواش‌های خانگی برند رونیکس را به شما معرفی می‌کنیم تا شما با مطالعه ویژگی‌های آن‌ها بتوانید بهترین را انتخاب و خریداری نمایید.

رونیکس، پرفروش ترین کارواش خانگی
رونیکس یکی از برندهای معتبر و معروفی است که در ساخت کارواش‌های خانگی فعالیت دارد. اگر شما هم به تمیزی خودروی خود اهمیت زیادی داده و حساس هستید، این برند یکی از بهترین برندها برای شستشوی خودرو و همچنین اطراف ساختمان است. نحوه عملکرد این دستگاه بدین صورت است که با بالا بردن فشار آب شستشو را سریع‌تر انجام می‌دهد. حتماً می‌دانید که رونیکس یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده‌های لوازم صنعتی است که کارواش‌های خانگی سه کاره نیز یکی از آن‌ها است. در دسته پرفروش ترین کارواش خانگی می‌توان مدل‌های مختلف رونیکس را معرفی نمود که عبارتند از:

 کارواش خانگی رونیکس مدل RP-U100

کارواش خانگی رونیکس مدل RP-U100E

کارواش خانگی رونیکس RP-0100C

کارواش خانگی رونیکس مدل RP-0140

کارواش خانگی رونیکس مدل RP-0100
از میان این کارواش‌ها مدل PR-U100 یکی از مدل‌های بسیار عالی با موتور ذغالی و توان 1400 وات است. قدرت فشار آب نیز 100 بار و طول شلنگ آن 5 متر است.

در ادامه با مدل‌های مختلف کارواش خانگی رونیکس و همچنین ویژگی‌ها و قابلیت‌های هر کدام از آن‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

برای آشنایی با انواع مته گردبر این مقاله را بخوانید.

کارواش خانگی سه کاره رونیکس مدل PR-2100

اگر موتور این دستگاه در اثر استفاده مداوم داغ شود، دستگاه به طور اتومات خاموش شده و با این کار مانع از آسیب رسیدن به موتور خواهد شد. از این مدل کارواش می‌توان برای شستن خودروها و سطوح مختلف استفاده نمود. این دستگاه دارای قابلیت سه کاره بوده و با توجه به عملکرد و همچنین ساخت قطعات دستگاه، قابلیت جاروبرقی مرطوب و خشک، دمنده و کارواش را به صورت همزمان دارد.

کارواش رونیکس

کارواش ذغالی مدل 130 بار، پرفروش ترین کارواش خانگی

در میان کارواش‌ها، آن‌هایی که موتورهای ذغالی دارند به صورت جهانی شهرت دارند و به عنوان یک دستگاه یونیورسال شناخته خواهند شد. کارواش‌های ذغالی دارای فشارهای مختلفی هستند و شما می‌توانید بنابر نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. رونیکس این دستگاه‌ها را با 100 بار فشار تولید می‌کند و توان آن نیز 1400 وات است. این موتورهای ذغالی در این کارواش‌ها در زمان یک دقیقه، حدود 6.5 لیتر از آب را با فشاری معادل با 100 بار خارج می‌کند و به روی سطح می‌پاشد. این نوع از کارواش رونیکس، قابلیت ایجاد نمودن فشارهای یکنواخت را برای مصارف خانگی و سایر کاربردها ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که طول شلنگ این مدل 5 متر بوده و تعداد دو عدد، لانس که قابلیت تنظیم دارند، نیز در آن وجود دارد. همچنین تفنگ آب پاش و مخزن مخصوص مواد شوینده نیز از دیگر لوازم‌های جانبی این دستگاه است.

برای آشنایی با بهترین دریل مگنت های خارجی و ایرانی کلیک کنید.

کارواش دینامی 100 بار رونیکس

یکی دیگر از انواع کارواش که می‌توان آن را به عنوان پرفروش ترین کارواش خانگی نام برد، نوع دینامی آن‌ها است. موتورهای دینامی در کارواش‌ها از دوام بسیار بالایی برخوردار بوده و به طبع گران‌تر از سایر مدل‌ها هستند. این مدل کارواش برای کاربردهای مختلف صنعتی و استفاده پرفشار و مداوم بسیار مناسب است. یکی از مدل‌های کارواش رونیکس با موتور دینامی، رونیکس 100 بار بوده که دارای صدای بسیار کم و قدرت بالایی است. توان آن 1400 وات و یکی از بهترین قابلیت‌های آن صرفه جویی کردن در مصرف آب است. وزن این محصول حدود 9 کیلوگرم بوده و در هر یک دقیقه میزان 6.5 لیتر آن با فشار صد بار را خارج می‌کند. از سری لوازم جانبی این دستگاه می‌توان تفنگ مخصوص فشار قوی، لانس با قابلیت تنظیم، لانس توربو، کوپلر اتصال و پنج متر شلنگ را نام برد.

کارواش 140 بار دینامی رونیکس

یکی دیگر از کارواش‌های پرقدرت رونیکس مدل 140 بار است که توانی معادل 1800 وات دارد. به همین دلیل این مدل را می‌توان پرفروش ترین کارواش خانگی دانست. این دستگاه قادر است که در یک دقیقه مقدار 6.5 لیتر از آب ورودی را با فشار 140 بار به بیرون برساند. همچنین سیستم مخصوص تزریق مواد شوینده دارد. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول داشتن قرقره مخصوص جمع کردن شلنگ است. خوب است بدانید که وزن تقریبی این دستگاه  15 کیلوگرم است.

کارواش 180 بار رونیکس

یکی دیگر از انواع کارواش‌های دینامی، کارواش 180 بار است که توان موتور 3000 وات دارد. این مدل بسیار پرقدرت می‌تواند در یک دقیقه میزان 9 لیتر آب را با فشار گفته شده به بیرون بپاشد. این دستگاه دارای مخزنی برای مواد شوینده، سیستم مخصوص تزریق مایع، شلنگ 8 متری، قرقره مخصوص جمع کردن شلنگ و کوپلر اتصال است.

لازم به ذکر است که همه مدل‌های کارواش رونیکس که هر کدام از آن‌ها را می‌توان در دسته پرفروش ترین کارواش خانگی دانست، دارای سیستم حفاظت گرمایی و اتواستاپ هستند. این سیستم‌ها در کارواش‌های خانگی موجب می‌شود که عمر مفید دستگاه افزایش یافته و استهلاک آن کمتر شود.

برای آشنایی با بکس برقی، مقاله بکس برقی چیست و آشنایی با بهترین بکس برقی را بخوانید.

نکات مهم در خرید پرفروش ترین کارواش خانگی

نکات مهم در خرید پرفروش ترین کارواش خانگی

اگر شما هم دوست دارید ماشین خود را در منزل و با فشار آن زیاد بشویید، نیاز به یک کارواش خانگی خوب خواهید داشت. با توجه به تنوع بالای این محصول در بازار خوب است که نکات مهمی را در هنگام خرید این وسیله در نظر داشته باشید تا بتوانید یک کارواش ایده‌آل خریداری کنید. آن نکاتی که موجب می‌شود یک دستگاه پرفروش ترین کارواش خانگی محسوب شود، عبارتند از:
در کارواش‌ها، میزان فشار خروجی آب بر ابعاد و اندازه فیزیکی دستگاه‌ها ارجحیت دارد. فشار خروجی اغلب دستگاه‌ها بر حسب پوند بر اینچ مربع یا بار محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که دستگاه‌هایی که زیر صد بار فشار دارند برای کاربردهای شخصی مناسب هستند. مثلاً می‌توانید خودروهای شخصی را با آن‌ها بشویید، دوچرخه، موتور سیکلت، حیاط، مبلمان، وسایل بازی که در فضاهای باز هستند را می‌توان به وسیله این مدل دستگاه‌ها شست.
علاوه بر در نظر گرفتن فشار آن، دبی آب نیز که به لیتر در دقیقه محاسبه می‌شود در خرید پرفروش ترین کارواش خانگی باید به آن توجه کرد. هر چه دستگاه فشار آب بالاتری داشته و جریان خروجی آب در آن بیشتر باشد، برای نظافت و شستشو مناسب‌تر خواهد بود.
بعضی از کارواش‌های خانگی با آن سرد و بعضی با آب گرم عمل می‌کنند. حتماً شما هم می‌دانید آب گرم میزان قدرت بیشتری برای نابود کردن چربی‌ها دارد بنابراین کارواشی انتخاب کنید که آب گرم داشته باشد. با توجه به آنچه که در این مطلب گفته شد، حال با در نظر گرفتن همه این موارد می‌توانید یک کارواش مناسب را برای مصارف خانگی خود انتخاب کرده و از برند رونیکس یکی از مدل‌ها آن را خریداری کنید.

برای خرید دستگاه جوش اینورتر هایترونیک کلیک کنید.

جمع بندی

بسیاری از افراد بر این باور هستند که ماشین هر فرد خانه دوم اوست. بنابراین باید به تمیزی و نظافت آن همانند خانه خود توجه شود. اگر می‌خواهید ماشین را با استفاده از شلنگ و به روش سنتی بشویید، مسلماً هم زمان و انرژی بیشتری نیاز دارید و هم مصرف آب بسیار بالاتری خواهید داشت. به همین دلیل کارواش‌ها این روزها با استفاده از فشار آب می‌توانند ماشین شما را از روش‌های قدیمی بهتر تمیز کنند. مزیت دیگر استفاده از کارواش خانگی، شستشوی بهتر ماشین شما است. با استفاده از این وسیله شما می‌توایند در مدت زمان کمتر، خودروی خود را بهتر تمیز کنید. همچنین از این دستگاه تنها برای شستشوی خودرو استفاده نمی‌شود بلکه با آن می‌توان حیاط و اطراف ساختمان را نیز نظافت نمود.
مدل‌های مختلفی از کارواش‌های خانگی در بازار موجود است که ما سعی داشتیم در اینجا 5 مدل از پرفروش ترین کارواش خانگی از برند رونیکس را به شما معرفی کنیم.

اگر قصد خرید پرفروش ترین کارواش خانگی، انواع دریل ها و مته ها را دارید می‌توانید از سایت فروش تخصصی ابزارآلات ایران کالا اقدام نمایید. همچنین می‌توانید با شماره‌های موجود تماس گرفته و از مشاوره‌های رایگان متخصصین ما بهره‌مند شوید. منتظر شما در ایران کالا هستیم.

مطالب مشابه